Társasházi - Lakossági kaputelefon szerelés még a mai napon.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

Tisztelt Megrendelő!

A kaputelefonszerviz-budapest.hu Weboldal Általános Szerződési Feltételeit, szolgáltatásait kizárólag abban az esetben vegye igénybe amennyiben minden pontjával egyetért valamint kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

Felhasználási Feltételek

Felhasználónak minősül mindenki, aki a kaputelefonszerviz-budapest.hu Weblapra belép. A Go Szat Kft. fenntartja a jogot a Weboldal bármikor történő megváltoztatására, módosítására külön előzetes figyelmeztetés nélkül. A Weboldal használatával a látogató elfogadja a Felhasználási Feltételeket amelyek a Weblapon tett első látogatáskor haladéktalanul hatályba lépnek.

Amennyiben az ÁSZF-ben foglaltak nem kerülnek olvasásra, az a Megrendelőt nem mentesíti a kötelezettségek alól.

Szolgáltatásunk minden esetben fizetési kötelezettséggel jár. Amennyiben a Vállalkozó ki megy a megadott címre, bármilyen szolgáltatásról van szó (akár kiszállás, hiba feltárás, felmérés-árajánlat stb. azt a Megrendelő köteles a Vállalkozó részére megfizetni. Mely alapján nem fizetés esetén cégünk jogosult a díj behajlására.  

Szolgáltatásunk (telefonon vagy email-ben) megrendelése esetén, a Megrendelő és a Vállalkozó között minden esetben a megrendelés pillanatától kezdve szerződés lép életbe. A szolgáltatásunk megrendelése esetén ezen feltételek automatikusan elfogadásra kerülnek.

A Megrendelő kötelezettségei

A Megrendelő köteles az elvégzett munka díját megfizetni. Amennyiben nincs munkavégzés, nem történik javítás a Megrendelő köteles a kiszállási (10.500.-Ft +áfa) vagy hibafeltárási (15.500.-Ft +áfa) díjat minden esetben megfizetni. A Vállalkozó felmerült költségeit, a kiszállási és a hibafeltárási díjat abban az esetben is köteles a Megrendelő a cégünk részére megfizetni, amennyiben a hiba nem javítható, vagy a Megrendelő úgy dönt, hogy a megrendelt munkát nem kéri. A Megrendelő hibájából történő téves hívás miatt felmerült kiszállás-hibafeltárási költséget a Megrendelő köteles a Vállalkozó részére megfizetni. Az árak forintban értendők. Az árak tájékoztató jellegűek, cégünk az árváltozás jogát fenntartja. Az árakról itt tájékozódhat. A megrendelt munkánál az alkatrész ára meghaladja a 10.000.-Ft-ot előleget kérünk.

Megrendelés, teljesítés

Munkavégzés a Megrendelő és a Vállalkozó közötti előzetes megállapodás alapján az alkatrész beszerzést követően egy előre egyeztetett időpontban mindkét fél jóváhagyása után történik.

Fizetési feltételek

Amennyiben anyag előlegre vagy rész számla megfizetésére van szükség Megrendelő vállalja, hogy a megállapodás szerinti határidőre pontosan teljesíti. A Vállalkozó számlájának kiegyenlítése készpénz vagy átutalással történik. A Megrendelő utalás esetén a számlán feltüntetett 1, 3, 5 vagy 15 naptári napon belül köteles a számlát kiegyenlíteni. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy munkavégzést követően amennyiben a számla kiegyenlítését nem teljesíti a megadott határidőben, abban az esetben késedelmi kamatot köteles megfizetni a Vállalkozó részére melynek összege a számla értékének 5%-ka.

Garancia érvényesítés

Rendeltetésszerű használat esetén értékhatártól függően 6 hónaptól 3 évig kiterjedő  garanciát vállalunk a beszerelt alkatrészekre. A jótállási határidő az üzembe helyezés napjával kezdődik. A garancia csak a szervizelésre, alkatrészcserére terjed ki, a kiszállás díj köteles.

A garancia nem vonatkozik azokra a javításokra, melyek helytelen üzemeltetésből, elemi kárból, külső erőszakból, illetéktelen személyek beavatkozásából merülnek fel. Az ilyen okok miatt szükséges javításokat a Vállalkozó a Megrendelő külön eseti megrendelés alapján díj ellenében végzi el.

Ügyfeleink a garanciális javításokat kizárólag a már kifizetett áfás számla felmutatásával tudja érvényesíteni. Amennyiben a szolgáltatást szervizünk végezte a garanciális időn belüli javítást (általunk beépített alkatrész csere) cégünket terheli. Amennyiben az elvégzett munkát külsős Vállalkozó végezte ezek a garanciális javítások a külsős Vállalkozót terheli. Ebben az esetben az Ön panaszát felvesszük. A közvetített szolgáltatással kapcsolatban esetlegesen felmerülő garanciális problémát kezeljük. Azt továbbítjuk a velünk szerződéses jogviszonyban álló Vállalkozó felé. A külsős Vállalkozó partnerünk ezt követően Önnel felveszi a kapcsolatot és a probléma részleteiről egyeztetnek. A megrendelt szolgáltatást nem cégünk végezte a Megrendelő felé. A garanciális problémák megoldását nem cégünk vállalja. Azok teljesítésére nem vagyunk kötelesek az Ön és cégünk között lévő szerződéses jogviszony hiányában. A felmerülő garanciális problémák megoldását cégünk és a kivitelező között lévő szerződés jogviszony alapján a külsős Vállakózót terheli.

6:249. § [Elállás, felmondás]

A Megrendelőnek törvény alapján elállási-, felmondási joga van a megrendeléstől, azonban köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a szerződés megszüntetésével okozott kárt megtéríteni.

  • A Megrendelő a szerződéstől a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a teljesítésig a szerződést felmondhatja.
  • A Megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni és a szerződés megszüntetésével okozott kárt megtéríteni azzal, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg.

A Megrendelő a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy az általa megfizetett előlegből a Vállalkozó a szükséges anyagokat beszerzi, így az anyagbeszerzést követő esetleges elállása, felmondása köteles viselni az anyagbeszerzés valamennyi költségét és a beszerzett anyagot köteles a Vállalkozótól átvenni. A Megrendelő amennyiben az előzetesen egyeztetett időpontban az anyagot nem veszi át, az anyag átvételéig naponta 400.-Ft. +áfa tárolási díjat számolunk fel amit cégünk részére köteles a Megrendelő megfizetni.

Számlázás

Cégünk 2019. február 1-től elektromos számlát állít ki. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

Külsős Vállalkozó

Előfordul, hogy több a megrendelésünk mint amennyit saját szakembereink el tudnak végezni. Ezért cégünk a leterheltség miatt külsős Vállalkozok segítségét is igénybe veszi. Ebben az esetben a kaputelefonszerviz-budapest.hu az Ön által igényelt szolgáltatást külsős Vállalkozások felé közvetíti. Ilyenkor tevékenységünk kizárólag arra irányul, hogy a vállalkozások és Ön között közvetítői szerepet töltsünk be. Ügyfeleink amennyiben a szolgáltatásunkat igénybe veszik a közvetítés során a tudomásunkra jutott személyes adatokat (név, telefonszám) a Vállalkozó részére továbbít. Azonban azokat a szolgáltatás teljesítését követően cégünk nyilvántartásából törli. Amennyiben a szolgáltatást végző Vállalkozó részéről a személyes adataik tekintetében visszaélést észlel, úgy a felelősség a vonatkozó jogszabály valamint a Vállalkozók és közöttünk fennálló szerződés jogviszony alapján a Vállakózót terheli.

A Weboldal tartalmának védelme

A Weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A Felhasználó a Weboldal teljes tartalmát, vagy azok egy részét a Go Szat Kft. előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül tilos lemásolni. A Weboldal tartalmának mindennemű üzleti célból történő felhasználása tilos. A Go Szat Kft. ugyanakkor hozzájárul a Weboldal böngészéséhez.

Kapcsolatfelvétel

Amennyiben kérdése van az info(kukac)kaputelefonszerviz-budapest.hu email címen vegye fel velünk a kapcsolatot.